KDE

Kontaktní centrum PNS sídlí v prostorách divize PNS Grosso s.r.o. v Ústí nad Labem

pracoviště kc

pracoviště kc ii

technika kc

 

STRUKTURA KC

Dělí se na 2 části s rozdílnou náplní práce:

1) telefonní operátory, kteří přijímají veškeré požadavky a dotazy z prodejní sítě a zadávají je do systému,

2) tvz. backoffice - pracoviště, kde operátoři zpracovávají kmenová data zákazníků.

Součástí Kontaktního centra PNS je i vedoucí tým lektorů a supervizorů, kteří neustále dohlíží na kvalitu práce operátorů a odpovídají za jejich školení.

 

OD KDY

Zahájení činnosti Kontaktního centra PNS pro první zákazníky proběhlo na jaře 2010 a pro prodejce z jednotlivých regionů bylo spouštěno postupně v návaznosti na nový systém fakturace. 

 

PRO KOHO

Od prosince 2010 je Kontaktní centrum PNS k dispozici všem zákazníkům PNS - prodejcům tisku!

Pro vydavatele, veřejnost a další obchodní partnery jsou určeny kontakty na jednotlivé divize na internetových stránkách PNS

 

JAK

Kontaktní centrum PNS přijímá požadavky z prodejní sítě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Telefonické požadavky jsou v době od 15 do 7 hodin přesměrovány na záznamník. V 7:00, jakmile systém dokončí veškeré logistické záležitosti daného dne, jsou hovory automaticky přepojeny na operátory. Pro zkvalitňování našich služeb mohou být hovory monitorovány.

Systém eviduje počet čekajících hovorů ve frontě na operátora - pokud je doba čekání delší než 2 minuty, automaticky přepojí hovor na záznamník.

Požadavky přijaté mimo telefonní hovor s operátorem jsou také vyřizovány operátory Kontaktního centra PNS. 

Veškeré požadavky přijaté Kontaktním centrem PNS jsou evidovány - můžete si tedy oveřit stav jejich řešení.

 

 

 

 

Na našich stránkách jsou používány cookies nezbytné pro základní účely a funkce webových stránek. Žádné analytické ani reklamní cookies u nás nenajdete. Procházením stránek PNS souhlasíte s používáním cookies. Dozvědět se více o cookies.

Rozumím
x