Kontaktní centrum PNS v provozu!

25.6.2010

O Kontaktním centru PNS (KC) jsme vás na stránkách Trafikanta poprvé informovali před dvěma lety – to mělo KC teprve podobu plánů. Od 1. června 2010 je však KC realitou, když zahájilo svou činnost pro

prodejce divize Ústí nad Labem.

 

 

V centru dění

Úkolem KC je PŘIJÍMAT z prodejní sítě nejrůznější požadavky, jako jsou žádosti o otevření či uzavření prodejního místa či úpravy dodávek. Vyhoví přání zákazníků v otázkách administrativních při vyhotovování opisů dokladů, vyplňování logistických dokladů PNS nebo i přijme reklamace z odběrního místa. Vzkazy na dodacích listech se tak stávají minulostí – veškeré informace můžou prodejci sdělit přímo do centra dění a kdykoliv tak můžou ověřit stav řešení požadavku. „Kontaktní centrum podstatně zrychlí vyřízení požadavků, které se týkají úprav v provozním systému PNS. Operátoři KC mají přístup do rozsáhlé databáze, proto mohou reagovat na požadavky či dotazy z širokého spektra zájmu odběratelů rychleji, než by to svedli obchodní zástupci. Těm se naopak uvolní ruce a budou mít více času na řešení specifických záležitostí přímo v terénu,“ uvedl ředitel prodeje PNS Lukáš Bunc.

 

Rychlá spojka

Odezva operátorů v KC musí být velmi rychlá a pohotová. K tomu slouží výkonná moderní technika, která je například schopná již podle jediného identifikačního čísla rozpoznat, který zákazník volá, a ihned otevře příslušnou databázi s údaji o klientovi.

KC můžete kontaktovat 24 hodin denně. Od 7 hodin do 15 hodin se dovoláte na operátora a mimo tuto dobu můžete zanechat vzkaz na záznamníku nebo poslat fax či e-mail. Na telefonní linku KC budou postupně přesměrována veškerá stávající telefonní čísla, na kterých se zaměstnanci jednotlivých divizí řešíte své záležitosti. Dále budete moci využít i e-mail, fax či klasickou poštu.

 

Postupnými kroky

První divizí převedenou pod správu KC bylo logicky Ústí nad Labem a do dokonce letošního léta se k němu přidají i zákazníci divize Plzeň, které bude následovat divize Pardubice. Tento postupný náběh je nutný z důvodu zavádění dat do systému, se kterým budou operátoři pracovat. O pořadí zahájení činnosti Kontaktního centra pro další regiony se dozvíte více v dalších číslech Trafikanta či na internetových stránkách PNS. Jakmile bude centrum fungovat pro všechny, budete mít možnost využít i jeho elektronickou verzi – webové stránky Kontaktního centra PNS, kde vedle kontaktů a řady zajímavostí najdete i formulář pro zasílání svých požadavků operátorům.

Seznámení se s KC vám usnadní i tištěný materiál – Návod na KC, který obdržíte před spuštěním KC pro vaši divizi. V tomto návodu najdete veškeré kontakty, vysvětlení důležitých pojmů i odpovědi na nejčastější dotazy. Abyste navíc vždy a hned věděli, jak KC kontaktovat, připravili jsme pro vás i samolepky se seznamem kontaktů, které tak můžete mít vždy na očích.

 

Kontaktní centrum se na vás těší...

Na našich stránkách jsou používány cookies nezbytné pro základní účely a funkce webových stránek. Žádné analytické ani reklamní cookies u nás nenajdete. Procházením stránek PNS souhlasíte s používáním cookies. Dozvědět se více o cookies.

Rozumím
x