Kontaktní centrum PNS očima stánkařů
Novému Kontaktnímu centru PNS (KC) se věnujeme často – je důležitým pojítkem mezi prodejci a PNS. Nyní se na něj díváme pohledem stánkařů! Zeptali jsme se totiž prodejců na jejich zkušenosti s dosavadním fungováním KC.
Ačkoli jsem měla s přechodem na KC velké pochybnosti, jsem s dosavadní spoluprací a službami KC velmi spokojená. Prozatím jsem se setkala s velmi příjemným a vstřícným přístupem, ochotou a vystupováním všech operátorů, což považuji za velmi milé a přínosné. Podle mého názoru je i systém KC dobře nastaven. Operátoři se velmi rychle orientují a dle dostupných informací vycházejí vstříc. Moc bych si přála, aby tomu tak bylo i nadále a tato služba se pro nás, odběratele, nezhoršila.
Dana Danihelková
Zkušenosti mám zatím překvapivě dobré. Doposud jsem nezaznamenal žádné problémy.
Petr Vorel
Mé zkušenosti jsou prozatím převážné kladné, i když vyřizování reklamací ještě nefunguje zcela stoprocentně. Jinak jsem přesvědčena o funkčnosti KC. Celkové hodnocení ale je, jak jsem již uvedla, kladné.
Lenka Mlejnková
Zkušenosti jsou zatím dobré, jen je to někdy poněkud zdlouhavé.
Martin Beránek
Mé zkušenosti s Kontaktním centrem jsou zatím minimální, a proto se k tomu nebudu vyjadřovat. Zeptejte se mě třeba za půl roku.
Jiří Syrový
S Kontaktním centrem PNS jsem velmi spokojená, i když jsem se zprvu této změny obávala. Při prvním zavolání se mně dostalo vstřícné odpovědi. Dodací a remitendní listy jsou přehledné a vyhovují mně při kontrole faktur. Reklamace jsou také bez problému.
Libuše Štrébelyová
Na KC jsem telefonovala pouze jednou, a to když mi nebyl dodán jeden výtisk. S rychlým vyřízením i přístupem pracovnice jsem byla velmi spokojena. Trochu to však vázne s reklamací faktury. Reklamace uplatňuji e-mailem. Ocenila bych, kdybych o průběhu reklamace byla informována zpětně také elektronickou poštou (případně telefonicky).
paní Vítová
Pozn. Příspěvky prodejců můžou být kráceny a redakčně upraveny.
Vážení prodejci, vaše názory nás velmi zajímají. Budeme rádi, když se s námi podělíte o své zkušenosti s fungováním KC. Posílejte je prosím mailem na trafikant@pns.cz.