Kontaktní centrum PNS na startovní čáře

21.4.2010

Zavádění informačních technologií do procesu distribuce a přechod PNS na nový informační systém SAP jsou logicky doprovázeny vznikem call centra pro prodejce tisku. To se v PNS jmenuje Kontaktní centrum PNS a sídlí v Ústí nad Labem. V současné chvíli jsou již připravené prostory i technika, školí se operátoři a všichni netrpělivě čekají na komunikaci s první vlnou zákazníků – prodejců spadajících pod divizi Ústí nad Labem.

V Kontaktním centru PNS se budou scházet všechny potřebné informace. „KáCéčko“ bude z prodejní sítě přijímat informace, jako jsou žádosti o otevření či uzavření prodejního místa či úpravy dodávek. Vyhoví přání zákazníků v administrativních otázkách, při vyhotovování opisů dokladů dle standardů PNS, vyplňování logistických dokladů PNS nebo bude místem, kde se budou přijímat reklamace z odběrního místa. „Kontaktní centrum bude jediným místem v PNS, které bude zadávat kmenová data odběratelů do centrálního systému. Kvalitní kmenová data jsou základním předpokladem pro hladký průběh všech firemních procesů,“ uvedla manažerka centra ing. Jana Blahníková.

 

Rychlá reakce

Kontaktní centrum PNS bude při své činnosti velmi úzce spolupracovat i s Oddělením prodeje – správy obchodní sítě. „Kontaktní centrum podstatně zrychlí vyřízení požadavků, které se týkají úprav v provozním systému PNS. Operátoři KC budou mít přístup do rozsáhlé znalostní databáze, proto budou moci reagovat na požadavky či dotazy z širokého spektra zájmu odběratelů rychleji, než by to svedli obchodní zástupci. Těm se naopak uvolní ruce a budou mít více času na řešení specifickýchzáležitostípřímo v terénu,“ uvedl ředitel Oddělení prodeje PNS Bc. Lukáš Bunc. Vydavatelé se pak budou se svými dotazy a žádostmi obracet i nadále na pracovníky z obchodního oddělení PNS.

Odezva operátorů v call centru musí být velmi rychlá a pohotová. K tomu bude v případě Kontaktního centra PNS pomáhat i výkonná moderní technika. Například již podle jediného identifikačního čísla rozpozná, který zákazník volá, a ihned otevře příslušnou databázi s údaji o klientovi. Do budoucna budou operátoři schopni řešit také e-mailové, faxové či SMS dotazy od zákazníků.

 

Postupnými kroky

Zahájení činnosti Kontaktního centra PNS je úzce spjato s postupujícím zaváděním informačního systému SAP v PNS. Centrum bude aktivováno postupně pro jednotlivé divize tak, jak bude postupovat náběh programu. První divizí převedenou pod správu Kontaktního centra PNS bude logicky Ústí nad Labem a do konce letošního léta se přidají i zákazníci divize Plzeň.

Tento postupný náběh je nutný z důvodu zavádění dat do systému, se kterým budou operátoři pracovat. O pořadí zahájení činnosti centra pro další regiony se dozvíte více v dalších číslech Trafikantačinainternetových stránkách PNS. Jakmile bude centrum fungovat pro všechny, budete mít možnost využít i jeho elektronickou verzi – webové stránky Kontaktního centra PNS, kde vedle kontaktů a odpovědí na často kladené otázky najdete i formulář pro zasílání svých požadavků operátorům.

Ale zpět k termínům zahájení činnosti této nové služby pro prodejce tisku. Konkrétní termín, kdy bude Kontaktní centrum PNS právě vám k dispozici, vám v předstihu sdělí obchodní zástupce, informováni budete i dopisem či také informací na dodacím listu.

 

Kontaktní centrum PNS se na vás těší...

Na našich stránkách jsou používány cookies nezbytné pro základní účely a funkce webových stránek. Žádné analytické ani reklamní cookies u nás nenajdete. Procházením stránek PNS souhlasíte s používáním cookies. Dozvědět se více o cookies.

Rozumím
x