Chcete kontaktovat PNS? Obraťte se na naše Kontaktní centrum!

 

Cílem Kontaktního centra PNS je spokojený a rychle „odbavený“ zákazník

  • Díky Kontaktnímu centru PNS jsou všechny Vaše požadavky, podněty a dotazy evidovány na jednom místě.
  • S tím je spojený i jednotný přístup k jejich řešení, rychlý přehled o historii komunikace a obchodních vztahů mezi PNS a Vámi - prodejci tisku a také máte možnost ověřit si stav svého požadavku.
  • Vedle telefonních operátorů zpracovávají Vaše požadavky či dotazy i další pracovníci nejen přímo v Kontaktním centru PNS, ale do jejich řešení jsou zapojeni odpovědní pracovníci napříč celým holdingem PNS.
  • Všechny požadavky a podněty, které přijdou do Kontaktního centra PNS mají stejnou váhu a nezáleží na tom, zda jste požadavek oznámili telefonicky operátorovi, přes záznamník, e-mailem, faxem či poštou.
  • Veškeré požadavky jsou řešeny dle jejich naléhavosti.

 

 

A co obchodní zástupci?

  • I nadále budete v přímém kontaktu s obchodními zástupci, kteří budou prodejní místa navštěvovat, tak, jak jste byli doposud zvyklí.
  • Díky Kontaktnímu centru PNS a novému informačnímu systému však bude obchodní zástupce lépe připraven na řešení konkrétních záležitostí na základě přehledu o dodávkách, reklamacích nebo fakturaci každého prodejního místa. Zbude mu tak i více času na vlastní obchodní a poradenskou činnost.

Na našich stránkách jsou používány cookies nezbytné pro základní účely a funkce webových stránek. Žádné analytické ani reklamní cookies u nás nenajdete. Procházením stránek PNS souhlasíte s používáním cookies. Dozvědět se více o cookies.

Rozumím
x