1) Co je to "kód plátce" vyžadovaný při registraci do e-shopu?

Jde o šestimístné číslo začínajícího 5. Je uvedeno v záhlaví Dodacího a remitendního listu (DRL).

 

2) Na monitoru PC se mi zobrazuje „mobilní“ zobrazení – tedy řazení vše pod sebou.

To je dáno nastavením monitoru a velikostí obrazovky. Zkuste maximalizovat (nebo alespoň rozšířit) okno prohlížeče.

Pokud změna nenastane, je nutnéé provést přenastavení internetového prohlížeče.

a) Otevřete Internet Explorer


b) V internet Exploreru kliknete na Nastaveni/Nastaveni kompatibilniho zobrazeni


c) Zruste vsechny 3 check-boxy a dejte "Zavrit"


d) Restartujte Internet Explorer...

V pripade, ze se Vam zobrazuje web zobrazuje i nadale spatne, mate nastaveno kompatibilni nastaveni pro tento web samostatne.
Zruseni tohoto nastaveni lze udelat dvojim zpusobem, je jedno, ktery pouzijete (viz obr.).


 

3) Po přihlášení do e-shopu se obrazovka “zasekne“ na výběru výdejního místa a nedostanu se na žádné další záložky ani k nabídce zboží

Nebylo dokončeno přihlášení a přiřazeno konkrétní odběrné místo. Klikněte na tlačítko Vyhledat pod tabulkou a zobrazí se seznam možných odběrných míst – jedno si zvolte.

 

4) Co se stane s obsahem nákupního košíku po mém odhlášení?

Pokud máte zboží v nákupním košíku a odhlásíte se, systém si Vaši poslední činnost pamatuje a zboží se v košíku po Vašem opětovném přihlášení znovu objeví.

 

5) Přidání produktu do košíku – obrazovka zašedne a nemohu pokračovat

Po každém kliknutí na ikonku košíku se zobrazí hláška, zda chcete „pokračovat v nákupu“ nebo „přejít do košíku“ – výběr je vždy třeba potvrdit. Pokud se okno s hláškou nezobrazuje, je na vině nastavení monitoru /displeje a je třeba rolovat níže.

 

6) Co dělat, když chci zrušit objednávku?

Objednávka přes e-shop je závazná. V případě potřeby opravy či změny objednávky se obraťte na KC.

 

7) Za jak dlouho bude objednávka vyřízena a bude mi dodána?

Rychlost vyřízení objednávky je závislá na dostupnosti zboží. Aktuálně dostupné zboží je expedováno ihned (při přijetí objednávky do 12 h bude dodávka na prodejnu realizována následující den, při pozdějším přijetí objednávky pak o jeden den déle). V případě, že požadované zboží není na skladě, je Vaše objednávka (nebo její část, která není aktuálně dostupná) v systému evidována a zboží bude odesláno až po jeho přijetí od dodavatele. Objednávka tedy může být rozdělena do několika částí s rozdílným datem expedice. O stavu objednávky budete informováni e-mailem a stav objednávky (nebo i jejích jednotlivých částí) najdete i v podrobnostech detailu objednávky v  sekci Můj účet – Historie objednávek.

Na našich stránkách jsou používány cookies nezbytné pro základní účely a funkce webových stránek. Žádné analytické ani reklamní cookies u nás nenajdete. Procházením stránek PNS souhlasíte s používáním cookies. Dozvědět se více o cookies.

Rozumím
x